//Wanderer Wondering
Wanderer Wondering

? Encik Teramat bin Perasan.
Monday 16 January 2012 ? 19:03 ? 0 comments
Restrictly forbidden to those who are not openly minded!
Some words are unappropriate

Begitu marahnya saya dengan seseorang yang amat perasan sesampailah saya jd begini!
Sial hingga tak terkata saya rasa dengan orang ini. Dengan bangganya dia ingat saya buat sesuatu (yang sy sllu buat) hanya untuk dia.
Pui! Untuk kau! Tolonglah. Takda sebab untuk sy buat bgitu hanya untuk kau seorang! Saya langsung takda perasaan untuk kau. Okay!
Adakah. Dia ingat saya offline gara2 nampak muka dia(nama dia sebenarnya) di chatbox. Ehei! budak! Saya tak tahu pun kau ONLINE dan saya takda pun ONLINE! pui3! Gara2 kau saya mahu OFFLINE?! Tolonglah! Itu hanya BULLSHIT namanya!
Ohoi! kawan-kawan saya pun tahu, saya jarang ONLINE itu chatbox walaupun sy sebenarnya ONLINE. (Buat faham2 sajalah)
Sblum tu, dia p like2 lg wall post saya tym saya wall to wall dengan kawanku. Ehei. Dengan lebih jelas. Dia p like link yang sy hantar sama kawanku itu! (Maksudnya dia tahu la kono yang saya ne sebenarnya ONLINE walaupun OFFLINE chatbox)
Then pastu dia message saya, (Namanya akan ku letak sebagai SIAL)

SIAL : off chat
Saya  : mmg sntiasa pun off nie.
SIAL : ahha, sengaja .

Selanjutnya, HISTORY! 

EEE! Tengok tu. Memang perasan kan itu org. Maw ketawa aku tengok. Nah terkeluar sudah aku-aku ney! Memang aku rasa marah berabis dengan SIAL tu.
Sikit lagi aku mahu maki dia dengan sepenuh hatiku, tapi kerana aku baik(kononnya lah), aku hanya tidak membalas messagenya itu.
Sengaja! Tahi babi anjing ko lah! Pukima punya orang! Fuck off lah! Pukimakkk!
Hoi Encik Perasan. Janganlah kau perasan sangat. Takda sebab aku mahu buat begitu untuk kau. TAKDA SEBAB OKAY!


Older post | Newer post